Logo CrazyGames.hu

Dungeon Crawl Theater

Értékelés:
8,9
(472 szavazatok)
Fejlesztő:
bongobango22
Megjelent:
2022. június
Technológia:
HTML5 (Unity WebGL)
Platform:
Browser (desktop-only)

A Dungeon Crawl Theater egy roguelike deck builder, ahol a lelkedért harcolsz. Harcolj megszállt miniaturökkel, válogass új kártyákat, hogy erősebbé tedd a paklidat, és használd fel mások elvesztett lelkét az esélyeid javításához. Engeded, hogy az átok még egy kalandort is elragadjon?

Hogyan kell játszani?

Kattints a kártyáidra vagy a kockáidra, majd a hősökre, hogy hozzárendeld hozzájuk a szükséges képességeket és energiát!

Részletesebb bontásért:

  • Minden forduló kezdete előtt automatikusan dobálsz a kockákkal és húzol kártyákat, amíg a kezed megtelik.
  • A forduló csak akkor kezdődik el, ha rákattintasz a "Csata" gombra, tehát vedd rá magad az időre, és alaposan tervezd meg a következő fordulót.
  • Rendeld hozzá a kártyákat a hőseidhez úgy, hogy rákattintasz egy kártyára, majd arra a hősre, akinél használni szeretnéd. Az osztálykártyákat csak a megfelelő osztályú hős használhatja!
  • A kék villámon lévő szám a hős akciópont-igényét jelöli, a kockadobás pedig az elérhető energiát mutatja.
  • Minden hősnek más és más alapvető akciópont-igénye van, és a kártyák költségét ehhez hozzá kell adni.
  • Kattints a használni kívánt kockára, majd a hősre, akinél szeretnéd használni, hogy feltöltsd az energiájukat.
  • Amint rákattintasz a "Csata" gombra, elkezdődik a harc, és minden olyan hős, aki rendelkezik hozzárendelt kártyával és elegendő energiával (akciópontok: 0), végrehajtja a lépését.
  • Egyetlen célpontú lépés véletlenszerűen választ ellenséget.
  • A kritikus találat 1,5-szeres sebzést okoz (lefelé kerekítve).

(További információért tekintsd meg az állapotok részét)

  • Minden karakter sorra kerülése után kezdődik a következő forduló, és ez a folyamat addig ismétlődik, amíg a csata véget nem ér.
  • Ha megnyerted a csatát, minden állapot és debuff megszűnik, és a halott hősök 1 maradék életerővel feltámadnak.

Állapotok:

Idővel ható sebzés:

Ezek az állapotok addig tartanak, amíg gyógyítva nem lesznek, vagy a csata véget nem ér.

  • Mérgezés / Égés / Vérzés - karakterenkénti fordulónkénti sebzést okoznak (még akkor is, ha a karakter nem cselekszik).

Időre ható állapotok:

Ezek az állapotok minden forduló elején 1-gyel csökkennek, és eltűnnek, amikor elérnek 0-t, gyógyítva lesznek, vagy a csata véget ér.

  • Célpont (provokáció) - minden célpontos támadás erre az állapotban lévő karakterre irányul.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés